قوانین و مقررات

  1. صفحه اصلی
  2. قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات وب سایت کارت تخفیف سلامت پارسیان

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت تخفیف پارس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تخفیف پارس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در سایت رسمی مؤسسه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف دارنده کارت

دارنده کارت به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، کارت تخفیف سلامت پارسیان را دریافت کرده و میتواند با استفاده از آنها به مراکز طرف قرارداد معرفی شده در وب سایت مراجعه و از مزایای تخفیف آنها استفاده نماید .

تعریف پذیرنده کارت

پذیرنده کارت به شخصی گفته می‌شود که با عقد قرارداد با مؤسسه سلامت پارسیان، متعهد شده که به دارندگان کارت تخفیف پارس ، تخفیف مشخصی بدهد.

کلیه مشخصات ارائه شده توسط کاربر از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره همراه ، کد پستی و کد ملی مورد تایید کاربر بوده و مؤسسه هیچ مسئولیتی در قبال درج اشتباه اطلاعات ارسالی کاربر ندارد.ثبت شماره همراه کاربر بصورت صحیح الزامی بوده و در صورت ثبت اشتباه شماره همراه، مؤسسه هیچ مسئولیتی در قبال پاسخگویی به شکایات ندارد.چنانچه مشترک از خدمات کارت ناراضی باشد به طور مثال موسسه و مراکز پذیرنده در ارائه خدمات کوتاهی کرده باشند و یا متصدیان فروش در هنگام توضیحات از مطالب کذب و خارج از ضوابط و مقررات فروش محصولات موسسه استفاده کرده باشند مشترکین می توانند با هماهنگی با واحد بازرسی و شکایات نسبت به مرجوع نمودن کارت اقدام کنند.آخرین به روز رسانی قوانین ، در سایت رسمی مؤسسه به نشانی takhfifpars.ir به اطلاع کاربران می رسد.تبصره ( در صورت بروز هر گونه تناقض در ارائه خدمات توسط مراکز پذیرنده با تبلیغات موسسه خواهشمند است واحد بازرسی و شکایات موسسه را در جریان قرار داده تا کارشناسان ما سریعا موضوع را پیگیری و رضایت شما دوست عزیز را جلب نمایند. )در صورت مشاهده هر گونه عدم همکاری توسط مراکز پذیرنده نظرات و شکایات خود را با واحد بازرسی موسسه با شماره 02136841532 در میان گذاشته تا کارشناسان موسسه به این مسئله رسیدگی کنند.